چه نوع لینک دهنده ای واقعاً تجارت شما به آن نیاز دارد؟
شرط می بندم که شما توصیه های زیر را در مورد وبلاگ های بازاریابی ، به روشی یا شکل دیگر بخوانید.
وی گفت: "در حال تغییر چشم انداز SEO ، فقط باید محتوای با کیفیت بالا را برای به دست آوردن لینک ها منتشر کنید. ساختمان پیوند از اهمیت کم می کند. "
این عملی ترین توصیه نیست.
اول ، بک لینک ها یک سیگنال رتبه بندی با کیفیت اساسی برای موتورهای جستجو هستند. با مطالعه 27000 کلمه کلیدی رقابتی توسط موز مشخص شد که تقریباً تمام صفحات وب با رتبه بالای صفحه دارای پیوندی خارجی و با کیفیت بالا هستند که به آنها اشاره دارد.
و ، نوشتن مطالب مفید و عملی بدون ایجاد پیوندهای طبیعی فعالانه بهترین راهکار نیست با انتشار بیش از 4 میلیون پست در هر روز.
آنچه ارزش درک آن را دارد این است که چگونه تنوع ، کیفیت و کمیت پیوندهای طبیعی بر رتبه بندی صفحه وب شما در نتایج جستجو و بهینه سازی کلی موتور جستجو شما اثر می گذارد.
به طور کلی ، خواهید فهمید که دستیابی به بک لینک با کیفیت بالا دشوارتر است ، ارزش آن بالاتر است.
برای دستیابی به بهترین نتیجه ، شما باید بر اساس رقابت در صنعت خود ، یک کمپین بهینه سازی موتور جستجو را اجرا کنید. من قبلاً به شما نشان داده ام كه چگونه پیوندها را به روشی مقیاس پذیر ، استراتژی های خلاقانه برای ایجاد پیوندها و ایجاد پیوندها بدون نوشتن مطالب تازه بسازید.
در این مقاله ، بر اساس وضعیت فعلی وب سایت و نوع تجارت شما ، نوع پروفایل پیوندی را که باید دنبال کنید ، ترتیب داده ام.
آماده برای باز کردن پازل backlinking هستید؟
بیایید با انواع بک لینک هایی که باید از آنها دوری کنید شروع کنیم.
4 منبع بک لینک شما باید متنفر باشید
الگوریتم Google لینکهای برگشتی را به همان اندازه حساب نمی کند. پیوندها در پاورقی ، نوار کناری و ناوبری وزن زیادی ندارند.
اگر سعی می کنید غول جستجو را با تکنیک های کلاه سیاه بازی کنید ، با یک پنالتی برخورد می کنید و ترافیک خود را از دست می دهید.
شما باید از سایتهای معتبری که دارای انجمن ناخواسته صفر هستند پیوند برقرار کنید.
در اینجا 4 نوع بک لینک خاص وجود دارد که دیگر مؤثر نیستند.
1. صفحات وب ارسال مقاله با کیفیت پایین مقاله
به یاد داشته باشید روزی که EzineArticles مانند یک جذابیت کار می کند؟
دیگر نه.
اگر یک وب سایت برای مخاطبان خود ارزش افزوده ای ایجاد نکرده و / یا حاوی محتوای چرخش / تکراری است ، از نظر Google تصویر ضعیفی دارد.
از انتشار دایرکتوری های اسپم که فقط وجود دارد برای انتشار محتوای کم کیفیت و ارائه پیوندهای پیگیری به وب مسترها خودداری کنید.
به همین ترتیب ، شما همچنین باید از فرصت های کم کیفیت برای ارسال مهمان خودداری کنید. این محتویات پراکنده توسط Google محسوب می شود.
یک پست مهمان تنها در یک وب سایت دارای قدرت بالا مربوطه ، 10 پست مهمان را از صفحات وب بی ربط خارج می کند.
فروشگاه گیمینگ تولز
2. انجام مبادلات پیوندی در مقیاس
چند پیوند پیوند بین وب سایت های خود خوب کار می کنند.
اما ، اگر نمایه بک لینک شما فقط از مبادلات وب سایت های اسپم تشکیل شود ، یک پرچم قرمز را در نظر گوگل بالا خواهید برد.
پیوندهای متقابل بی ربط بین صفحات وب نیز می تواند به مجازات منجر شود.
مانند ایمیل زیر از ایمیل های دسترسی خودکار برای ساختن یک پروفایل لینک خودداری کنید.
3. هزاران پیوند به طور خودکار از خصوصیات وب 2.0 ایجاد شده است
آن حراج های 5 دلاری Fiverr 5 دلاری را که 25000 پیوند به وعده داده اند ، خریداری نکنید.
پیوندها از طریق ابزارهایی با استفاده از خصوصیات وب 2.0 Blogger ، Squidoo و Hubpages تولید می شوند. آنها کیفیت پایین دارند و سرعت لینک بالا پنالتی را از Google دعوت می کند. پیوندهای قانونی یک شبه اتفاق نمی افتد.
4- پیوندهای پرداخت شده که باعث ایجاد آگاهی از برند می شوند
اگر پیوندهایی را دنبال می کنید و می فروشید و ردپای خود را رها می کنید ، Google دنبال شما خواهد آمد.
بنابراین ، تمام پیوندهای حمایت شده شما باید دارای یک برچسب rel = nofollow باشند. در غیر این صورت ، گوگل آنها را به عنوان طرح پیوندهایی در تلاش برای دستکاری در رتبه بندی ها در نظر می گیرد.
3 شرایط برای کمک به شما در تعیین نوع backlinking خود
دانستن اینکه کدام نوع پیوندها برای جلوگیری از این کافی نیست ، زیرا هر مشاغل با مجموعه ای از چالش ها و محدودیت ها در مرحله دیگری قرار دارد.
در اینجا 3 شرط رایج تجاری وجود دارد که به شما کمک می کند مناسب ترین فرصت های بک لینک را دنبال کنید (همراه با تکنیک های عملی برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا).
1. اگر روزانه کمتر از 100 بازدید کننده وب سایت دارید
در حالی که بالابر در رتبه بندی جستجوی شما بعداً اتفاق می افتد ، دیدن سنبله در آنالیز شما همیشه خوش است. درست؟
من خبرهای خوبی برای شما بدست آورده ام:
بهترین نوع لینک دهنده همچنین باعث ایجاد مراجعه به وب سایت شما می شود.
بنابراین ، اگر در مرحله ابتدای ساخت وب سایت خود هستید ، در اینجا 3 استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت استفاده کنید.
ارسال مهمان - ساخت مارک شخصی شما برای رشد وبلاگ شما بسیار مهم است. وبلاگ نویسی مهمان در وب سایت های معتبر در طاقچه شما یک روش عالی برای ایجاد تصویر نام تجاری شما است.
بعد از نوشتن 300+ پست مهمان ، من مارک شخصی خود را ایجاد کرده ام و اکنون از بسیاری از صفحات وب با کیفیت بالا و دارای آب پیوند فراوان ، مراجعه به سایت را دریافت می کنم.
وبلاگ نویسی میهمان یک استراتژی مقیاس پذیر است که دنی اینی از بازاریابی Firepole صرفاً به آن اعتماد کرد تا از 0 تا 23،000 بازدید از صفحه در ماه رشد کند.
گوگل پیوندهای مربوط به ارسال نامه مهمان هرزنامه و کلمات کلیدی غنی از لینک های پست مهمان را کاهش داده است.
اما ، شما هنوز هم می توانید در وبلاگ های مربوطه پست کنید و پیوندی را به مطالب مرتبط با متن و متناسب خود اضافه کنید. این ممکن است به شما در رتبه بندی کلمات کلیدی با دم بلند کمک کند.
روش مهمان شناسی - همزمان با شروع ارسال مهمان ، توجه خواهید کرد که بسیاری از وبلاگ ها فقط به نویسنده اجازه می دهند بیو پیوندهایی را دنبال کنند که هیچ نوع پیوندی ندارند.
اینجاست که اینفوگرافیک می تواند به شما کمک کند. می توانید از آنها برای ساخت بک گراند های مرتبط با متن از بدن مقاله استفاده کنید.
برایان دین این روش به راحتی مقیاس پذیر را روش میهمانگاری می نامد. نتایج وی از پست های اینفوگرافیکی SEO در صفحه شامل هجوم دامنه های ارجاع دهنده و افزایش 175.59٪ در ترافیک ارگانیک (در مقابل ماه قبل) است.
من اینفوگرافیک ها را بطور مرتب در Quicksprout و KISSMetrics منتشر کرده ام (قبل از اینکه سایت آنها را خریداری کنم و آن را در neilpatel.com ادغام کردم). در سایت قدیمی KISSMetrics ، 47 اینفوگرافیک 2،512،596 بازدید کننده و 41142 backlinks از 3،741 دامنه منحصر به فرد ایجاد کرده اند.
و در Quicksprout ، هر اینفوگرافیکی که منتشر کردم 41487 بازدید کننده و 469 بک لینک از 38 حوزه منحصر به فرد ایجاد کرده است. بعلاوه ، این امر به افزایش برند تجاری Quicksprout کمک کرد (از آنجا که اینفوگرافیک مجدداً در پست های مهمان نشان من را داشت).
بازاریابی رسانه های اجتماعی - بسیاری از اشتراک های رسانه های اجتماعی رتبه بالای صفحه را تضمین نمی کنند. اما ، رسانه های اجتماعی کانال خوبی برای قرار گرفتن در معرض محتوای شما و افزایش ارزش درک شده شما هستند.
رسانه های اجتماعی همچنین به Google کمک می کند تا اعتماد به نفس خود ایجاد کند زیرا نقاط داده بیشتری در مورد برند شما وجود دارد.
با دید بیشتر مارک تجاری ، می توانید اقتدار دامنه خود را افزایش داده ، بهینه سازی موتور جستجو را بهبود بخشیده و بدون تصویب یک پروفایل لینک سنگین ، رتبه بالای صفحه کسب کنید.
مورد در نقطه - Etsy.
کافی است به رسانه دیداری گسترده رسانه های اجتماعی نگاه کنید.
و در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی با حجم بالا "برچسب های هدیه دست ساز" رتبه اول را کسب می کند.
علاوه بر سیستم عامل های بزرگ رسانه های اجتماعی ، می توانید یک وب سایت نشانک اجتماعی مانند Reddit را نیز برای یک لینک طبیعی امتحان کنید. هر upvote معادل 2-5 بازدید کننده است. و در صورت ارسال استراتژیک ، می توانید از 10،000 صفحه بازدید به بالا دریافت کنید.
2. ستون فقرات از مطالب باکیفیت و معتبر دارید
آیا مطالب مرتبط با Quicksprout را می دانید؟
راهنماهای بازاریابی اینترنتی من
آنها همچنین مرا به عنوان مرجع در طاقچه بازاریابی اینترنتی ایجاد کرده اند.
هنگامی که تعداد انگشت شماری از بازدید کنندگان روزانه را لمس می کنید ، باید یک قطعه عمیق از مطالب قانع کننده را ایجاد کنید که به مخاطبان شما ارزش افزوده می دهد. انتخاب یک موضوع مورد نیاز برای نوشتن برای این محتوای با کیفیت بسیار مهم است.
در اینجا دو استراتژی وجود دارد که به شما کمک می کنند تا مبحث محتوا مربوطه را پیدا کنید و محتوای سنگ بنای خود را تبلیغ کنید تا لینک های پیروی از کیفیت بالا را بدست آورید.
Skyscraper Technique - این یک استراتژی بسیار مؤثر برای ساختن یک پروفایل پیوند ارگانیک است زیرا حتی قبل از شروع به تولید منابع خود ، ایجاد علاقه از مخاطبان و سایر مسئولان وب تضمین می شود.
این استراتژی به سادگی شامل موارد زیر است:
من. مهندسی معکوس یک دارایی قابل پیوند در صنعت شما (استفاده از Ahrefs و BuzzSumo).
ii. ایجاد یک مطالب حتی بیشتر بینش ، ارزشمند ، به روز شده و بهتر طراحی شده است.
iii دسترسی به صاحبان وب سایت برای پیوند به دارایی پیوند دهنده اصلی. همچنین می توانید به وبلاگ نویسان در طاقچه خود که به صورت هفتگی گردهمایی و بهترین ارسال ها / منابع را انجام می دهند ، دسترسی پیدا کنید.
برایان دین پس از اجرای استراتژی ، تنها در 14 روز توانست 110 درصد افزایش در کل ترافیک وب سایت خود داشته باشد.
پیوند داخلی - اگر یک خواننده معمولی از من هستید ، می دانید که من مرتباً به راهنماهای خود مراجعه می کنم (هر وقت که مرتبط هستند و معنی اضافه می کنند).
پیوند عمیق با محتوای معتبر خود از پست های مرتبط با وبلاگ ، به بهینه سازی کلی موتور جستجوگر وب سایت شما کمک می کند.
چطور؟
بهینه سازی موتور جستجو با توزیع آب پیوند به صفحات داخلی بهبود می یابد. با توزیع قدرت رتبه بندی در کل سایت ، اختیارات صفحه اصلی شما نیز افزایش می یابد.
پیوندهای داخلی همچنین به پیمایش صفحه وب کمک کرده و قابلیت خزیدن آن را افزایش می دهد.
با ارائه اطلاعات مفید و باکیفیت بیشتر در مورد یک موضوع برای خوانندگان ، می توانید میزان گزاف گویی خود را نیز کاهش داده و میانگین زمان صفحه خود را افزایش دهید.
فقط اطمینان حاصل کنید که همه پیوندهای مربوط به محتوای آسمان خراش سنگ بنای شما از پست های مرتبط با وبلاگ با متون مختلف لنگر است.
3. شغل شما بودجه ای برای ایجاد محتوای باکیفیت ندارد
بیایید با آن روبرو شویم - ایجاد محتوای با کیفیت بالا دشوار است. برون سپاری بازاریابی محتوا نیز پرهزینه است. اما ، اکثر استراتژی های backlinking به ایجاد محتوا وابسته هستند.
اگر تیم شما مهارت تهیه مطالب متقاعد کننده را نداشته باشد ، چه اتفاقی می افتد؟ یا اینکه ، اگر تولید محتوا یک ROI خوب را برای تجارت شما نشان دهد ، چه چیزی ایجاد نمی کند؟
می توانید این 3 تکنیک بک لینک را دنبال کنید.
Broken Link Building (BLB) - این یک استراتژی کلاسیک برای ساختن لینک است که به این دلیل عمل می کند که شما با ارائه خدمات برای ترمیم لینک دنبال شده شکسته ، به اینترنت اضافه می کنید.
این مبتنی بر اصل متقابل است. از آنجا که با پیدا کردن پیوندهای شکسته در وب سایت وی ، به یک مدیر وب سایت ارزش اضافه می کنید ، او به احتمال زیاد با پیوند زیر به وب سایت خود ، این علاقه را بر می گرداند.
در یک طاقچه رقابتی (مانند کسب درآمد آنلاین و سلامتی) موثرتر است زیرا صفحات وب زیادی را مشاهده می کنید که پوسیدگی پیوند را تجربه می کنند.
ریچارد ماریوت از Clambr.com با استفاده از BLB بیش از 50٪ از بک لینکهای خود را برای اندازه گیری میزان ترافیک سایت اختیار خود ساخته است (مطابق شکل زیر).
برایان دین BLB را با استفاده از روش مرد در حال حرکت خود (MMM) یک قدم جلوتر می برد. اول ، او به جستجوی مطالب منسوخ شده از مطالب می پردازد. سپس ، او با وب مسترهایی که به صفحه منسوخ شده (که از نظر فنی کار می کنند) ارتباط دارند ، تماس می گیرد.
وی در ویدیوی زیر نحوه موفقیت بک لینک های باکیفیت از طریق این استراتژی را تجزیه می کند.
کریس لاورسن با استفاده از MMM ، 7 بک گراند محتوا به وب سایت جدید تجارت الکترونیک مشتری خود مبدل کرد. به افزایش ترافیک مراجعه به وی توجه کنید.
اگر می خواهید با BLB شروع به کار کنید ، پس از آن راهنمای ایجاد لینک شکسته من را بخوانید.
برای امتیاز دادن به لینکهای BLB به محتوا نیازی ندارید. اما اگر آن را با تاکتیک های دیگری مانند آسمان خراش ترکیب کنید ، آنگاه سرعت موفقیت شما را تسریع می کند.
از طریق HARO مصاحبه یا نقل قول کنید - وب سایتهای رسانه دارای میزان زیادی از ترافیک و قدرت بالای دامنه هستند. و ، می توان با امضای Forbes ، کارآفرین ، و هافینگتون پست با ذکر نام در Help A Reporter Out (HARO) به مواردی مانند افراد Forbes ، کارآفرین و هافینگتون پست اشاره کرد.
Just sign up as a source.
یک مورد نیاز روزنامه نگار مربوطه را از طریق ایمیل هایی که دریافت می کنید ، انتخاب کنید.
و به هر سؤالی ، با جزئیات ، در ایمیل pitch خود پاسخ دهید.
این تنها انتخاب یک لینک با کیفیت از HARO است.
همچنین ممکن است مصاحبه با وبلاگ های محبوب بدون اینکه متخصص باشید ، امکان پذیر باشد. این راهنمای توسط Ann Smarty را بخوانید.
معکوس رقبای خود را مهندسی کنید - در نهایت به نحوه ساخت رقبای شما پیوندها را دنبال می کند. بنابراین ، آخرین استراتژی خرید اشتراک حق بیمه با کیفیت بالا و بک لینک و خارج از رقبای خود است.
شما می توانید بدون نیاز به محتوای جدید ، فرصت های بک لینک مناسب برای تجارت خود را فیلتر کنید.
من نوشته ام که چگونه می توانید با استفاده از Scrapebox در این راهنما ، بک گراندهای رقیب خود را برداشت کنید.
نتیجه
پیوندهای پشتیبان از وب سایتهای بسیار معتبر و محبوب به طور قابل توجهی قدرت وب سایت شما را افزایش می دهند. آنها همچنین منبع خوبی در معرض دید و کمک به ترافیک ارجاع رانندگی هستند.
بر اساس منابع تجاری موجود ، با استفاده از راهکارهایی که در مقاله ذکر کردم ، بک لینک بسازید. از پیوندهای مربوط به منابع اسپم مانند چهار موردی که در ابتدا به آنها اشاره کردم ، خودداری کنید.
:: برچسبها:
چه نوع لینک دهنده ای واقعاً تجارت شما به آن نیاز دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0